dinsdag 2 februari 2016

Dinner Invitation


Erg last minute kreeg ik de vraag of ik nog even snel een uitnodiging/ cadeaubon kon maken voor mijn schoonvader. Voor zijn verjaardag krijgt hij een etentje met alle kinderen (en dat zijn er nogal wat). Omdat ik niet zoveel tijd meer had moest het een eenvoudige kaart worden. Gelukkig had ik nog een oude stempelset liggen met een strakke uitnodigings tekst. Voor de verwijzing naar het etentje heb ik de nieuwe Cups & Kettle Framelits Dies gebruikt. 



Materialen:
- Letterpress Winter Photopolymer Stamp Set -
- Cups & Kettle Framelits Dies 140624 -
- Bermuda Bay cardstock -
- Bermuda Bay Classic Stampin' Pad 31171 -

- Punch Corner Project Life 135346 -
- Multipurpose Liquid Glue 110755 -
- Stampin' Scrub 126200 -
- Stampin' Mist 102394 -
- Stazon black -
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten