vrijdag 12 februari 2016

A Tea-riffic Workshop part 1

Deel 1 van de thee workshop, omdat er genoeg interesse voor was en niet iedereen op de zaterdag kon komen heb ik een deel 2 georganiseerd, meer daarover in een andere blogpost. Thee in de hoofdrol, iedereen kon een smaakje losse thee uitzoeken en voor dit zakje thee hebben we een label gemaakt met de 'a nice
cuppa' stamp set. Daarbij heeft iedereen een thee-ei gekregen, dat is wel zo handig bij losse thee en tegenwoordig hebben niet veel mensen meer een thee-ei in huis dus leek het mij leuk om deze erbij te doen. Om in het thema te blijven hebben we ook nog een tea-riffic thee kaartje gemaakt met de handige hexagon punch. Om de kaart iets extra's te geven heb ik gold glimmer paper gebruikt. Naast deze thee items heb ik 2 kaarten voorbereid met de limited editin stamp sets uit de Sale-A-Bration folder, omdat 'Hello'& 'Sky is the Limited' nog maar tot 17 februari te bestellen zijn leek het me leuk om ze nog even in het zonnetje te zetten. Iedereen heeft weer goed zijn best gedaan en we hebben een SUper thee middag gehad. Stay tuned voor 'A Tea-riffic workshop part 2' ;)
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten