zaterdag 20 februari 2016

Engels thee servies

Toen mijn Sale-A-Bration stempel set 'what i love' binnen kwam ben ik hiermee meteen aan de slag gegaan in combinatie met de 'have a cuppa bundle'. Je ziet wel vaker dat mensen (ik ook) hun eigen achtergrond papier stempelen. Het leek me leuk om een patroon op het theeservies te stempelen. Met deze fantastische bloemen heb ik een Engels theeservies gecreƫerd. Mijn eerste kaartje heb ik gestempeld met wisteria wonder en ik was er zo blij mee dat ik meerdere kaarten heb gemaakt met ieder een andere kleur en compositie. Voor iedere kaart heb ik maar 1 kleur inkt gebruikt, ik heb hem lichter gemaakt door eerst af te stempelen en water op de stempel gespoten voor een aquarel effect. De 'what i love' stempel kun je tot eind maart gratis bestellen bij een bestelling van 60 euro. Have a tea-riffec day!
Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Dit is een hele mooie serie geworden Lysette, schattig en mooi van kleur.
    Groetjes Yvonne XXX

    BeantwoordenVerwijderen