dinsdag 16 februari 2016

Pyramid Treatbox

Whoehooo! Mijn upline Caroline is gepromoveerd en dat verdient iets leuks & iets lekkers. Met de Pyramid Palls thinlits dies kun je snel en simpel schattige uitdeel doosjes maken. Ik heb een doosje gemaakt met bermuda bay cardstock en om goed te kunnen zien wat er in het doosje zit heb ik 2 venstertjes uitgesneden. In het doosje zit een zakje met jelly beans hmmmmm. De voorkant van het doosje is royaal versiert met de sky is the limit stamp set (limited edition stamp set uit de Sale-A-Bration folder). Voor een extra touch heb ik wat red glimmer paper gebruikt. op de achterkant heb ik de schattige mini ballon pons gebruikt in bijpassende kleuren. Het doosje blijft in principe uit zichzelf dichtzitten, maar omdat ik er iets teveel jellybeans in heb gedaan was het beter om het doosje goed dicht te houden met een lintje. Eigenlijk is het lintje ook een finishing touch.
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten