donderdag 18 februari 2016

A Tea-riffic Workshop part 2

Hier is dan part 2 van de thee workshop, deze groep had heel veel zin in een workshop alleen geen tijd op de zaterdag. Dus heb ik een extra workshop gepland op de donderdagavond, gelijk mijn eerste avond workshop en dat was nog best gezellig. Om de workshops niet exact hetzelfde te laten zijn heb ik 1 kaart vervangen. De vliegtuig kaart eruit en een vrolijke thee kaart erin. Love was definitely in the air tijdens deze workshop!. De meeste zaten met hun hoofd al bij valentijn, dus er is gretig gebruik gemaakt van de hartjes stempels en zeg nou eens eerlijk... hartjes doen het toch gewoon altijd goed op een stempelproject! Deze workshop groep is in het diepe gegooid, zonder stempel ervaring en heel veel technieken om de oren geslingerd hebben ze een SUper prestatie geleverd! Ik ben trots op ze en de creativiteit was volop te zien, vooral de hexagon kaart zag er bij iedereen anders uit. Lekker allemaal aan het puzzelen geslagen, leuk om te zien. Ik heb er zeker van genoten deze avond, misschien zie ik jou er de volgende keer ook bij?
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten