donderdag 28 januari 2016

Workshop 1 is een feit

Graag wil ik iedereen bedanken die aanwezig was bij mijn eerste workshop! Het was een gezellige middag en iedereen heeft zijn best gedaan. Uiteindelijk waren er 3 dames bij de workshop aanwezig, hopelijk zijn het er de volgende keer meer voor meer gezelligheid en creativiteit. Tijden deze welkoms workshop hebben we 2 kaartjes gemaakt met de Sprinkles on Top en Celebrate Today stempelsset in de hoofdrol. Leuk om te zien dat iedereen er zijn eigen draai aan heeft gegeven. De volgende workshop staat al op de planning! Deze zal zijn op zaterdag 6 februari van 13:00 tot 16:00 gaan we er een gezellige theemiddag van maken. Voor 10 euro mag je bij 3 leuke dingen maken in het thema thee, ik heb verschillende smaken zakjes met thee waar je uit kunt kiezen. Hier gaan we dan ook wat mee doen tijdens de workshop en er staat natuurlijk thee/koffie met iets lekkers klaar. Er zijn 8 plaatsen beschikbaar. Kun je niet die dag, maar wil je deze workshop wel graag doen, dan heb ik een 2e mogelijkheid op donderdag avond 11 februari van 20:00 - 23:00. Wil je één van deze dagen meedoen, geef je dan op door mij een mailtje te sturen naar: Lve-stampinuniverse@hotmail.com De volgende producten heb ik tijdens de workshop gebruikt:
Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

  1. Het was een hele gezellige workshop. Ik kijk al weer uit naar de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad gezellig!!
    Leuk die "bewegende" supply list onderaan je bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! het nadeel van dat lijstje is dat ik mijn blogpost in html moet schrijven, wat voor mij lastig werkt met foto's plaatsen in het bericht.

      Verwijderen