donderdag 14 januari 2016

Verzamelbestelling

Het is zover! Donderdag 21 januari ga ik mijn eerste verzamelbestelling doen. Dat betekend dat ik alle bestellingen die ik vóór die tijd krijg in één keer ga bestellen. Je hoeft dan deze keer geen verzendkosten te betalen. Die neem ik op mijn rekening als welkoms cadeau. Let op! Als ik mijn verzamelbestelling ga plaatsen zijn er weer nieuwe Weekly Deals, dus als je interesse hebt in de Weekly Deals van deze week moet ik die apart voor je bestellen. Interesse? stuur een mailtje naar: Lve-stampinuniverse@hotmail.com

Heb je vóór deze datum nog niets leuks gezien? Geen probleem! Ik ga dit maandelijks doen, hier een lijst met data voor de volgende verzamelbestellingen:

Donderdag 21 januari
Donderdag 11 februari
Donderdag 10 maart
Donderdag 14 april
Donderdag 12 mei
Donderdag 9 juni

Natuurlijk kun je op ieder gewenst moment een bestelling bij mij plaatsen, maar dan bestel ik het apart voor jou.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten