dinsdag 19 april 2016

Visite kaartjes


Nou heb ik laatst allemaal leuke visite kaartjes zitten maken om uit te delen op Koningsdag, zie ik tot mijn verdriet dat mijn favoriete taart stempel set en toebehoren niet mee zullen gaan naar de nieuwe catalogus. Daarom wil ik ze graag vast met jullie delen om te laten zien wat een leuke set het is. Dit is je laatste kans om deze schattige punch pack te bemachtigen. Ik heb de cakejes uit wit karton geponst en dit met dimensionals op een stukje designer paper geplakt. Met het ballonnen ponsje kun je een schattig klein trosje ballonnen maken. Het kaars ponsje heb ik ook nog gebruikt voor bovenop de taaart. Mijn stempel sets die ik  verzameld heb tijdens de Sale-A-Bration periode kwamen hier ook bij van pas.




Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Wat een luxe en oh zo leuke visitekaartjes!!
    Succes volgende week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen