dinsdag 19 april 2016

Pyramide Theezakjes


Gelukkig staan de Pyramid Pals thinlits niet op de lijst met Retiring Products. Dat betekend dat ik nog heel veel van deze leuke doosjes kan maken. Helaas gaat de Have a Cuppa serie er wel uit, maar voor nu kan ik jullie hier nog een leuke creatie van laten zien. Ik kwam erachter dat een pyramide theezakje precies in de pyramide doosjes passen! Hoe leuk is het dan wel niet om hiermee aan de slag te gaan? Ik heb zelf 2 voorbeeld doosjes gemaakt, leuk om cadeau te doen aan een echte theeleut (zoals ik). De andere 4 doosjes (bovenste foto zijn gemaakt door de dames uit mijn workshop groep. Ze zijn blanco bij mij binnen gestapt voor een Stampin'Up! workshop en ze waren zeer enthousiast. Ze hadden nooit gedacht het zo leuk te vinden, het smaakte naar meer!


Wil je ook van deze leuke doosjes maken met de Have a Cuppa serie? Wees er dan snel bij, want op=op! Let wel op als je een pyramide doosje gaat maken met designer papier. Je moet een patroontje uitzoeken waarbij het niet uitmaakt in welke richting je papier ligt, anders staan bijvoorbeeld je verticale lijnen opeens horizontaal op het vakje ernaast.




Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten